snoglad Startet 11.September.2009 Link til dette innlegget Startet 11.September.2009 Råd om V-bunn/offshore type med kalesje overbygg med fiske plass akter Har noen råd om en kraftig V-bunn båt som egner seg til fiske og korte overnatting turer. Bor I harstad og har prøvd med quicksilver og jeanneau type båter som bare slår i sjøen. Prisklassen er 500-600.000, utenbords eller diesel. Sett på 26 Falcon(dyr) og (26 Karnic men er usikker på kvaliteten her). ....men vil gjerne høre fra dere, helst med noe kalesje eller overbygg slik at webasto kan brukes. Utenbord eller diesel Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 nimbus 26 nova Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
CSL Svart 11.September.2009 Link til dette innlegget Svart 11.September.2009 nimbus 26 nova Helt enig! Har du råd til denne så er det båten du skal ha. Ingenting, absoulutt ingenting kan måle seg med Nimbus. Går utrolig bra i sjøen, har masse plass, overnattingsmulighet, og en helt superb kvalitet. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
snoglad Svart 13.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=17876440 er dette noen god pris? Undermotorisert? Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 13.September.2009 Link til dette innlegget Svart 13.September.2009 (redigert) Synes 170hk hørtes litt lute ut her ja. Gir nok lav marsjfart noe som er ugunstig til ditt bruk vil jeg tro. Tror båtene er bra, men kan nok ikke måle seg med nimbus på kvalitet. Ha litt is i magen så finner du nok en i din prisklasse. Alt. kan du gå for en 230R. Vet egentlig ikke om prisen er god eller dårlig, men dette er jo nærmest nimbus-pris og da ville jeg heller valgt det. Redigert 13.September.2009 av CSL (see edit history) Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.