spax Startet 13.September.2009 Del på Facebook Startet 13.September.2009 (redigert) Hei. Vurderer å kjøpe en båt. så står det i annonsen at drevløften er gåen. hvor mye kan dette koste å fikse i worst case scenario? Og hvor mye jobb kan det bli? Trur det er et VP 280 drev. EDIT: Hva skal jeg se etter med tanke på kjøp av båt? Er en Windjammer 665 med VP 270 hk (V8?) Redigert 13.September.2009 av spax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 (redigert) Er det ikke sånn at noen 280-drev er låst fast, dvs. kan ikke løftes? Pris? Spørs hva som er galt. På mitt 290-drev antas hydraulikken å være gåen (1 sylinder), men har lyst å låse drevet fast i stedet for å kjøpe to nye, pga. den høye prisen. Trenger egentlig ikke tilt. Redigert 13.September.2009 av Zach (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ansgar Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Jeg hadde samme problem i et båt jeg kjøpte med 280 drev. I mitt tilfellet var det el-motoren som var defekt. Kjøpte en ny på E-bay for 700 inkludert frakt og sånt. Men det kan være mange andre ting som er galt med drevløfteren. Akslingen kan være skjev, det kan være feil med det elektriske, eller at alt er rustet fast. Det er mulig å kjøpe drevløfteren komplett på Ebay for en billig penge Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 13.September.2009 Del på Facebook Svart 13.September.2009 Når du vet hva som er gærnt, kan du finner priser her: Drevia Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.