torpejenta Startet 14.September.2009 Link til dette innlegget Startet 14.September.2009 Heisann. Jeg har nå tatt opp båten og ønsker å få tips om hvordan jeg varmkjører motoren med ferskvann før jeg kjører inn frostvæske.NB.har ikke sjøvannsfilter! Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 15.September.2009 Link til dette innlegget Svart 15.September.2009 Jeg kjører ferskvann gjennom inntil motoren er varm. deretter skifter jeg olje og filter. Deretter lager jeg en frostblanding jeg kjører igjenom systemet. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Hasla 26 Svart 15.September.2009 Link til dette innlegget Svart 15.September.2009 Du kan også bruke en dunk med vann og koble en slange fra inntake og en utake ned i dunken.Og bruke en liten elektrisk pumpe og la dette sirkulere litt eventuelt med systemrens skyll godt etterpå.Lykke til.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.