stivbo Svart 21.April.2017 Link til dette innlegget Svart 21.April.2017 Hei, ser det er en stund siden denne tråden ble startet, men jeg er nysgerri på hva som skjedde etter den ble ferdig. solgte du den og ca pris en sånn båt går for? Sitér dette innlegget Link to post
GardenSnake Svart 1.Juni.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2017 Hei. Lenge siden jeg har vært innom her nå ja... Jeg har båten enda. Den ser for det meste ut som på bildene i tråden her enda. Jeg har hatt problemer med kjøling på motoren. Så det har vært en del jobb rundt det. Har ikke fått fikset det skikkelig enda. Jeg aner ikke hva prisen på en slik båt kan være. Det er ikke så mange ute for salg om gangen. Var en som prøvde å selge en for 140 000 uten henger tror jeg. Så grei ut på bildene. Men om han fikk solgt vet jeg ikke. For min del må jeg nok få orden på motor før jeg ville satt noen pris. Mvh Stian Arnestø. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.