Tine IV Svart 23.September.2009 Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Grattis med ny båt , da er du i gang igjen da . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Miss Amalie Svart 23.September.2009 Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 På den master'n jeg hadde, så var kablene trukket opp og batterivelger plassert rett ved nedgangen til akterkabinen. Der var det enkelt å komme til og lett å slå av når vi forlot båten. Plassert like under endeveggen på sofasalongen der den stikker litt ut Den sofaen var forøvrig skap med tilgang fra dobbeltkøya, men det er det vel på din også? Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Kodvaag Svart 23.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Grattis med ny båt , da er du i gang igjen da . Takk... men jeg har aldri "stoppet", har jo den gamle enda! På den master'n jeg hadde, så var kablene trukket opp og batterivelger plassert rett ved nedgangen til akterkabinen. Der var det enkelt å komme til og lett å slå av når vi forlot båten.Plassert like under endeveggen på sofasalongen der den stikker litt ut Den sofaen var forøvrig skap med tilgang fra dobbeltkøya, men det er det vel på din også? Kjempebra tips, der skal de stå! Tusen takk for tipset!!!! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.