Jump to content

Erfaringer Bella 850 ?


At-le

Recommended Posts

Google "Bella 850" + test så får du opp litt av hvert. Mesteparten ser ut til å være tester som må kjøpes (fra bla YBW).

 

Kikket selv på denne for noen år siden - da svenske zloty var under 80 øre - men slo den fra meg pga. innredningsløsning. Mener jeg kjøpte en test fra et svensk båtblad der den fikk noenlunde ståkarakter med trekk for mye behov for trimming samt en del bunnslag i litt sjø.

Link to post
Share on other sites

Google "Bella 850" + test så får du opp litt av hvert. Mesteparten ser ut til å være tester som må kjøpes (fra bla YBW).

 

Kikket selv på denne for noen år siden - da svenske zloty var under 80 øre - men slo den fra meg pga. innredningsløsning. Mener jeg kjøpte en test fra et svensk båtblad der den fikk noenlunde ståkarakter med trekk for mye behov for trimming samt en del bunnslag i litt sjø.

 

Hei.

 

Takk for tips. Nesten glemt at jeg har kjøpte bok i Sverige i år. Bok innholder ikke alle ca 400 båter typer, men jeg fant bella 850 test i bok :flag:

 

img_0001.jpg

img_0002.jpg

 

At-le :saint:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...