Reliassen Startet 18.September.2009 Link til dette innlegget Startet 18.September.2009 (redigert) Var på båter i sjøen og så SP 665 DC - likte det jeg så svært godt. Båten er jo relativt ny, men er det noen her som har praktisk erfaring med denne båten? Ris/ros? Redigert 18.September.2009 av Reliassen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 18.September.2009 Link til dette innlegget Svart 18.September.2009 Jeg har ingen praktisk erfaring, men i likhet med deg likte jeg båten. Den virker svært gjennomtenkt. Det eneste jeg hadde å utsette på den var faktisk "teaken". Sitér dette innlegget Link to post
Reliassen Svart 10.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.November.2009 Mao ingen erfaringer med denne båten blant båtplassens medlemmer!? Tydeligvis ikke mange solgte så langt - godt grunnlag for å prute frem en god pris på SFA messen i mars Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 Har sett på 665 DC i butikken hos Garstad i Stavanger. Nydelig båt! Selv ønsker jeg meg en 660 DC med dieselmotor. Denne båttesten gir god kritikk til 665 DC: http://www.klikk.no/motor/baat/article458958.ece Sitér dette innlegget Link to post
Skippern74 Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Reiste på messe for å kjøpe båt, og fikk sammenligne 4-5 aktuelle samme dag. Endte opp med en Skibsplast 665dc med 150hk Verado. Virket veldig gjennomført og kvalitetsmessig på topp. Gleder meg til å hente den om noen uker :-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Gratulerer med en nydelig båt Er det lang leveringstid fra Skibsplast? Jeg vurderte 660DC i høst. Fikk beskjed fra forhandleren om at jeg mått bestille helst før nyttår dersom jeg ville ha båten til våren. Sitér dette innlegget Link to post
Skippern74 Svart 2.April.2010 Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 Takker... Det er vel avhengig av hvor mange båter forhandleren har bestillt hos Skibsplast på forhånd. Noen tør sikkert ikke å sitte med for mange på lager i disse tider Handlet hos Fuglevik Båtservice, som er en av forhandlerne til Skibsplast. De kunne levere ila et par uker. http://www.fuglevik-bs.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 30.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2014 Hva er din erfaring med denne båten, Skippern74? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.