sofa Startet 20.September.2009 Link til dette innlegget Startet 20.September.2009 Hei Hva er anbefalt tykkelse på stålet, hvis mann skulle lage en overgangsplate fra volvo til merkrucer?? . Finnes det tegninger å få tak i , så mann kann kutte alt rett med en gang . Ståltype ?? Duplex er vell bedre enn syrefast ? Sitér dette innlegget Link to post
fletcherwindsor Svart 20.September.2009 Link til dette innlegget Svart 20.September.2009 Vet det finnes ferdige adapterplater til overgang fra VP til mercruiser!! Men er ikke sikker på hvem som fører di... Sitér dette innlegget Fletcher Arrowbeau 17 (bygget om fra utenbords til innenbords) 351Windsor (5.8L) V8 VP 280 Utv. 1.61/1 Solas titan 15 5/8 * 23" (Er på utkikk etter overgangs plate fra VP til mercruiser transome) Link to post
sofa Svart 20.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2009 Hei jeg hvet det finnes ferdige plater , de koster litt over 5000 kr. da jeg har kjenninger som jobber på et maskineringsverksted så ser jeg for meg muligheten til å komme adskillig ned i pris hvis jeg skulle få bruk for det . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.