vik Startet 20.September.2009 Link til dette innlegget Startet 20.September.2009 Hei Jeg lurer på om noen her har erfaring med disse finnene til og montere på utebordsmotoren det er 1 trimfinner og de selger de nå på Claes Ohlson Det står att den planer lettere og man kan justere om båten drar til den ene siden bl an Håper noen har prøvd dette eller om det er bare tull På forhånd TAKK Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.September.2009 Link til dette innlegget Svart 20.September.2009 kan fungere på noen båter, spesielt dersom båten har for lite løft i hekken. For å justere sideveis brker man den finna bak propellen. Hva slags båt/motor? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
vik Svart 20.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2009 Jeg har en 50 HK Mercury Men da er det vell ikke verre enn og prøve og montere dem og se MANGE TAKK mvh vik Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.September.2009 Link til dette innlegget Svart 20.September.2009 hva slags båt? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
vik Svart 21.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.September.2009 (redigert) Hei! Dette er 1 rimelig og bra gammeldags båt står i stil til meg 18 fot Gold Star fra 70 årene som jeg har fixa opp Plattkatter type og jeg har den på henger Duverden og enkelt og lett det er og man kan bare reise dit man lyster Fjord eller innlandsvann og man hanterer skuta alene Før hadde jeg 1 stor mahogny plattkatter som jeg bygde mye av selv og var på langturer med Men jeg skal prøve og montere dem og se hva som skjer Den gamle gode motoren går som ei klokke også Jeg veit ikke om jeg har lagt dette på riktig sted heller innlegget mvh vik Redigert 21.September.2009 av vik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.