Jump to content

Hvor finner en de rimeligste justerbare opplagsbukker?

SeaRaymond

Recommended Posts

Har bestandig snekkret meg sammen noe makkverk, men vurderer nå opplagsbukker alla type med stativ (stål), gjengestag, stilleskrue og plate. Trenger 4 slike, og prisene ser ut til å ligge på rundt 5000,- for 4 stk (for motorbåt 26 fot)

Er det noen som vet hvor en kan få kjøpt slike rimeligere, helst under 1000,- lappen for stykket?

Om noen har laget slike og har materialliste og evt. tegning er det også av interresse.

På forhånd takk :wink:

Jeg kjøpte 2 stk fra Maritim i fjor og de fungerer bra. Husker ikke prisen, men de var vel omtrent like dyre som de du nevner først. Nå har de en annen variant på maritim. Noe dyrere forniklet type. Miner lakkert /malt og stålet er ikke rustfritt. Jeg smører litt fett på gjengestengene. Går lakken/malingen av så får men heller gi dem en nytt strøk.

Takk trond, men dette er vel de rimeligste jeg fant hos Maritim også, til noen tiere rimeligere en disse, mulig jeg er litt gniten for tiden når det gjelder dette, men syntes 4500,- spenn for fire slike er i meste laget, litt slik at man får lyst å kjøpe noe jern og finne frem sveiseapparatet selv, men har nå liksom annet å gjøre :cool: Tips meg om noen selger 4 stk for 3000,- spenn inkl frakt da :lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...