KDB Startet 21.September.2009 Link til dette innlegget Startet 21.September.2009 Hvilken olje skal eg bruke på Lofrans Tigres ankervinsj, er det noen som veit dette og hvor mye olje en skal fylle? Sitér dette innlegget Link to post
cassie Svart 22.September.2009 Link til dette innlegget Svart 22.September.2009 Det er montert et "inspeksjons glass" med nivå strek midt på glasset i forkant av winchen, slik at du kan se olje nivået. Olja er jeg usikker på, den virker å være seigere enn motor olje, så jeg antar at gearolje skal benyttes.Bruker manualen sier ikke noe om dette. Sitér dette innlegget Link to post
KDB Svart 22.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.September.2009 Hos meg er det ikke glass men en plugg, ok fyller olje til denne pluggen. Fant på nettet at vinsjen skulle ha SAE 90 olje, får høre med de som selger olje hva det betyr. Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.