Gryttens Startet 21.September.2009 Del på Facebook Startet 21.September.2009 Jeg skal kjøpe båt og lurer på enten Ibiza 24 Touring eller Askeladden 705 Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 21.September.2009 Del på Facebook Svart 21.September.2009 Hei og velkommen til BP Hva er det du lurer på Dette er to ganske så forskjellige båter - så her ville jeg sett på bruken. Askeladden er en liten Cabincruiser med midtkabin med soveplass for 2 pluss 2 i egen seng i baugen, eget toalettrom, ståhøyde i kabin +++ disse har innenbordsmotor og hekkagregat. Ibiza 24 Touring har en knøtt liten kabin forran der du til nøds kan overnatte 2 stk, toalett under benken der du må senda dama ut mens du skal gjøre ditt fornødne, båten har utenbordsmotor og er en ren daycruiser. Jeg har for tiden en Ibiza 23 Weekender - ganske lik 24 Touring men med innenbordsmotor kontra Touring med utenbords. Ibiza 23 / 24 er liten i forhold til 705 Voyager. Dersom du har tenkt å bruke båten til overnatting er det kun et valg - Askeladden 705 Voyager Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
beauty of aqua Svart 21.September.2009 Del på Facebook Svart 21.September.2009 eller en sealine s25 er i samme prissjikt som askeladden 705. bedre kvalitet,og bedre bokomfort.liggen en til salgs i stavanger til 575000,som kun er gått 30 timer. av askeladden 705 og ibiza 24 ville jeg gått for askeladden grunnet bokomfort og skikkelig toalettløsning Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.