Kenneth Startet 6.Juli.2004 Del på Facebook Startet 6.Juli.2004 Iallfall 15 kvadratmillimeter.. Oppdaget at båten min er kommet med som linselus på forsiden av Båtmagasinets gjestehavnguide (midt i bildet). Husker at jeg var der da Båtmagasinet var der, men husker ikke han som hoppet ut av buda. Bildet er fra Rugsund i Sogn og Fjordane for de som ikke kjente det igjen.. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 6.Juli.2004 Del på Facebook Svart 6.Juli.2004 LInk da.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Kenneth Svart 6.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2004 Detvar på papirutgaven dette var, så noen direkte link er det vel ikke. Er et lite bilde på nettet men da er jeg redusert til en prikk ved siden av hånden til badenymfen: Her er link til Rugsund: www.rugsund.com ABSOLUTT verdt et besøk hvis man likevel er på de kanter. Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 6.Juli.2004 Del på Facebook Svart 6.Juli.2004 Bildet er fra Rugsund i Sogn og Fjordane for de som ikke kjente det igjen.. :crazy:Klart jeg kjente stedet igjen bor 20 min unna med båt og lå der senest 5/6 som en av to båter. Rugsund ligger forøvrig på havneforum Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.