ibizafan Startet 23.September.2009 Link til dette innlegget Startet 23.September.2009 Har noen hørt om drengenbåthenger 1400 kg nyttelast bilder/info om over nevnte henger. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
tom-ass Svart 23.September.2009 Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Drengen hengerene ble i sin tid laget på Furukollen på Årnes i Akershus mener jeg, båthengeren må være litt gammel vil jeg tro. Jeg har ikke noen andre kjennskaper til dette merket, men på jobben hadde vi en eldre Drengen planhenger, den var tung og dumpet mye! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
ibizafan Svart 23.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Er de ingen som har hørt om drengenhenger Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
tom-ass Svart 23.September.2009 Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 Kanskje du skal stille spørsmålet om hva du lurer på. Som nevnt så hadde vi en Drengenhenger på jobben for en tid tilbake. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
ibizafan Svart 23.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2009 jeg lurer på om den ligner på gaupen eler brenderup? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ibizafan Svart 24.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2009 drengenhenger båthenger ingen som har noe ingo. er fabrikk en sluttet? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Bearded Beast Svart 24.September.2009 Link til dette innlegget Svart 24.September.2009 god dag mann økseskaft Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 24.September.2009 Link til dette innlegget Svart 24.September.2009 er fabrikk en sluttet? Ja, men deler finnes. I bunn og igrunn er alle båthengere relativt like da. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
ibizafan Svart 29.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 pris på drengen båthenger 1200kg 1996 mod han som skal selge den han skal ha 8000 kr for den, er de nye? den er 1.80 bred båt som skal stå på den er 2.40 bred? ibiza 19 touring. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.