Jump to content

Rimelig båtløft (kranbil) Karmøy/Haugesund?


Arnie

Recommended Posts

Jeg kunne tenkt meg å tatt snekka mi hjem i hagen til vinteren og lurer derfor på om det er noen som har noen kranbilfirmaer de kan anbefale? Båten ligger på Avaldsnes, og skal bare fraktes et par hundre meter hjem til meg.

Har kontaktet Jakobsen Transport på Bygnes for pristilbud. De skulle ha 1700,- eks MVA.

Inkl MVA på 25% blir vel prisen 2125,- ...

Er dette en grei pris? :confused:

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to post
Share on other sites

Tror jeg betalte rundt halvparten for transport 5 km. Litt usikker på hva de heter, mne jeg tror det var EBK Transport . De har i alle fall bil spesialutstyrt for båttransport, med renne midt i planet for kjølen og hydrauliske støttelabber. Meget praktisk, så de kan trygt anbefales!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Takker for tilbakemeldinger :smiley:

Jeg syntes også at Jakobsen hadde en litt stiv pris... Får sjekke med Syre og EBK transport.

 

Du får gi et pip JRO hvis det viser seg at det blir billigere å ta flere i samme slengen.

Jeg kommer hjem fra Nordsjøen ca 7. okt og har planlagt å ta båten opp mandagen etter (det skulle vel bli ca 13. okt).

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...