Edh1 Startet 25.September.2009 Link til dette innlegget Startet 25.September.2009 Hva er "normalt" å ta for vinterlagring og service på en 30 hk 3-syl Yamaha? Tenkte først å la motoren stå på båten men vet ikke når det sist var serice på den... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 25.September.2009 Link til dette innlegget Svart 25.September.2009 Tror svigerfar betalte rundt ett par tusen for sin 30hk Suzuki sist han hadde den inne på service og vinterlagring som riktignok er en god del år siden nå.... i børjan på 2000 tallet.. Dette var i Haugesund på en eller annen sjappe nord i Smedasundet. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Hansi Svart 25.September.2009 Link til dette innlegget Svart 25.September.2009 Ville tippe en eller annen plass mellom 1500 kr - 3000 kr litt avhengig av hva som skal gjøres. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.September.2009 Link til dette innlegget Svart 25.September.2009 Eksempel på hva noen tar og hva det dekker. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
ADNOH Svart 26.September.2009 Link til dette innlegget Svart 26.September.2009 Dette gjør du enkelt selv! Sitér dette innlegget 2015 Mazda 2016 US Ford Link to post
Hansi Svart 26.September.2009 Link til dette innlegget Svart 26.September.2009 Dette gjør du enkelt selv! Javel, men det var ikke poenget til trådstarter. Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 26.September.2009 Link til dette innlegget Svart 26.September.2009 Et noe flaut spørsmål, men er 30 hester boltet fast eller skrudd fast som mindre påhengere? ved hvilken motorstørrelse går en over fra skruing til bolting? Sitér dette innlegget Link to post
Golito Svart 26.September.2009 Link til dette innlegget Svart 26.September.2009 (redigert) denne motor har både bolter og skruer=) min er festa med begge. Mulig det er litt forskjellig, men kan tenke meg at 40hk er minste motor uten skruer..? Anbefaler uansett å bruke bolter hvis det er en mulighet. Redigert 26.September.2009 av Golito (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.