880 Startet 28.September.2009 Link til dette innlegget Startet 28.September.2009 Emnetittel sier vel nok.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
olpi Svart 28.September.2009 Link til dette innlegget Svart 28.September.2009 Ser fin ut den, men har det vært noe ang oppgraderinger av kjøler på disse. Hørte bare noen snakket om det, men vet ikke om det er tilfelle. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 29.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 men har det vært noe ang oppgraderinger av kjøler på disse. Hørte bare noen snakket om det, men vet ikke om det er tilfelle. Det er derfor jeg spørr, har også lest og hørt om dette, men nu har det kommet meg for øret at Yanmar avviser at dette er tilfelle Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
olpi Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Jeg har hørt at de i utgangspunktet hadde tenkt å gjøre det med alle, men at de nå ikke gjør det før noen hevder at de har feil/problemer. Hvis det stemmer er det ikke akkurat noe jeg hadde satt pris på. Hvis de kun forholder seg tause til slike ting så er det fort noe som kan slå tilbake som er katapult og ødelegge et ellers godt renomè. Får håpe at dette er feil informasjon og at motorene er uten slike feil/svakheter med kjøling eller andre ting. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 29.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 Motoren har så langt fungert feilfritt. Eneste tingen er at oljetrykket viser feil, ble sagt at det var "instrumentfeil", og at det ikke var noen grunn til bekjymring, men har ikke blitt kontaktet i løpet av de to årene jeg har hatt motoren, enda de lovet å komme tilbake til saken............... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
olpi Svart 29.September.2009 Link til dette innlegget Svart 29.September.2009 ...da hadde jeg tatt kontakt igjen og fått det ordnet. Ikke bra å kjøre med slike feil som kan gi falsk trygghet (instrumentfeil). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.