Eos Startet 7.Juli.2004 Del på Facebook Startet 7.Juli.2004 Fikk i går kveld tilslag på ny båt. Så denne ferien blir i en Joda 23 Comet. Båten ligger på vannet, og er ferieklar. Nå gleder vi oss bare til å overta båten slik at ferien kan begynne. God sommer til alle Paul Egil Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Gratulerer !! Nå blir det tur ! Erik Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SF Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Hvilken motor ble det, jeg så du fikk advarsel mot AQ170 (B30) Har ikke selv hatt slik motor men vurderte for noen år siden å kjøpe båt med denne "pakken". Droppet det etter mange advarsler. Høyt bensinforbruk og my trøbbel! Fikk i går kveld tilslag på ny båt. Så denne ferien blir i en Joda 23 Comet. Båten ligger på vannet, og er ferieklar. Nå gleder vi oss bare til å overta båten slik at ferien kan begynne. God sommer til alle Paul Egil Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Eos Svart 7.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Den er med AQ170 (B30). Jeg fikk flere positive tilbakemeldinger enn negative. Siden motoren er ferskvannskjølt samt at blokk nylig er byttet så så jeg ikke problemet. Det jeg kunne finne ut om motoren virket også i positiv retning. Paul Egil Sitér dette innlegget Link to post
virgovoyager Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Gratulerer ! Bare været som mangler da? Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 OK, det blir nok bra det! Det er bare å dra av litt på gassen, det hjelper både på lommeboka (bensinforbruk) og varighet på motoren. Lykke til! mvh Sverre Den er med AQ170 (B30). Jeg fikk flere positive tilbakemeldinger enn negative. Siden motoren er ferskvannskjølt samt at blokk nylig er byttet så så jeg ikke problemet. Det jeg kunen finne ut om motoren virket også i positiv retning. Paul Egil Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Erik Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Gratulerer!! Kjenner til gleden og spenningen du har akurat nå, hentet selv min 'nye' båt i går kveld. Trodde søvnproblemer pga forventning ,spenning og usikkerhet rundt årets båtsesong skulle være over nå da alt var avklart, og skuta var vel i havn, men nei, i natt var det ENDA verre, men denne gang pga glede og opprømthet. Vurderte nesten å gå å legge meg i båten for å se om det hjalp. Lykke til da, med din handel . Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Faxen Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Har du endelig fått deg ny båt Erik??? Gratulerer, hva ble det tilslutt. Gratulerer til deg og Eos. :flag: Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Erik Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Faxen : Takk, takk. Det ble en Nidelv 24 1980 m/ ferskvanskjølt Vp 36 Hk. Tenkte å avslutte føljetongen vi har hatt med bilder og konklusjon, men er ikke kommet så langt enda . Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
TIB Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Gratulerer!! Hentet selv min nye Viksund St Cruz 310 fra fabrikken i går. Flott opplevelse. Trond Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 7.Juli.2004 Del på Facebook Svart 7.Juli.2004 Gratulerer med ny båt Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.