Jump to content

Jiiiipi i går ble det ny båt

Eos

Recommended Posts

Hvilken motor ble det, jeg så du fikk advarsel mot AQ170 (B30) Har ikke selv hatt slik motor men vurderte for noen år siden å kjøpe båt med denne "pakken". Droppet det etter mange advarsler.  Høyt bensinforbruk og my trøbbel!

Fikk i går kveld tilslag på ny båt. Så denne ferien blir i en Joda 23 Comet.

Båten ligger på vannet, og er ferieklar.

Nå gleder vi oss bare til å overta båten slik at ferien kan begynne.

God sommer til alle

Paul Egil

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

OK, det blir nok bra det!  Det er bare å dra av litt på gassen, det hjelper både på lommeboka (bensinforbruk) og varighet på motoren.

Lykke til!

mvh

Sverre

Den er med AQ170 (B30). Jeg fikk flere positive tilbakemeldinger enn negative. Siden motoren er ferskvannskjølt samt at blokk nylig er byttet så så jeg ikke problemet.

Det jeg kunen finne ut om motoren virket også i positiv retning.

Paul Egil

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Gratulerer!!

Kjenner til gleden og spenningen du har akurat nå, hentet selv min 'nye' båt i går kveld. :flag:

Trodde søvnproblemer pga forventning ,spenning og usikkerhet rundt årets båtsesong skulle være over nå da alt var avklart, og skuta var vel i havn, men nei, i natt var det ENDA verre, men denne gang pga glede og opprømthet. Vurderte nesten å gå å legge meg i båten for å se om det hjalp. :flag:

Lykke til da, med din handel  :puke:.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...