Jump to content

Justere tenningen på TAMD41A


Kjetel

Recommended Posts

Hei, jeg må få sjekket tenningen på mine TAMD 41A. Jeg finner ut hvordan jeg gjør dette, og har ordnet alt jeg trenger. Det eneste jeg mangler er ”Injection pump data” som Penta referer til. Er det bare jeg som ikke finner dette i Verkstedhåndboka, eller må jeg finne dette en annen plass. Jeg føler jeg leter litt i blinde nå, og kan trenge noen kloke ord på veien. :smiley:

Kan ikke si at jeg fant det i dokumentarkivet heller. ( Det skal sies at øynene straks blir firkantet av all letingen, så det kan hende at jeg overser noe her. :rolleyes: )

Link to post
Share on other sites

Det er vel "Plungerhøyden" du er ute etter. Den finner du i "Tekniske Data"

Se forøvrig her.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Tekniske data skiller mellom LD (Lett Drift) og MD (Middelstung Drift)

TAMD41 (LD) 1,9mm

TAMD41 (MD) 1,8mm

Tolleransene er +/- 0,02mm

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Tekniske data skiller mellom LD (Lett Drift) og MD (Middelstung Drift)

TAMD41 (LD) 1,9mm

TAMD41 (MD) 1,8mm

Tolleransene er +/- 0,02mm

 

Takk nok en gang. da har jeg det jeg trenger for å gjøre en jobb i helgen. Da står ventiler og innsprøytningstidspunktet for tur på begge maskinene. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...