blindleia Startet 29.September.2009 Del på Facebook Startet 29.September.2009 Som tittelen tilsier. Leter etter betikk, kopper, asjetter og annet kjøkkenutstyr til båten i hardplast. Enkelt nok hadde det ikke vært for at jeg vil at det skal være uten alt mulig rart blandet inn i plasten. Fikk meg med FBI (sjekk nrk.no/fbi) forrige uke om Bisfenol A i smokker og tåteflasker til småbarn og med en liten en i båt er jeg blitt temmelig skeptisk. Hvordan står det til med plastikken en kjøkkenutstyr? og hvordan finne ut hva som inneholder giftene og ikke? Melamin skal jo være både bra og slitesterkt, men har lest at det ikke er å foretrekke sånn med tanke på utskilling av diverse. Hva da med for eksempel SAN-plast? Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 29.September.2009 Del på Facebook Svart 29.September.2009 Viss jeg leser bare "overskriften" Kjøp porselen :-) Plast er bare skrammel uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 29.September.2009 Del på Facebook Svart 29.September.2009 Aldri tenk på..... hørte det samme om endel sex-leketøy tidligere........ Holder oss til plast grunnet vekt og støy-fordeler Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.