Jump to content

Noen med Bayliner 2655/275 erfaring?

Bayer

Recommended Posts

Det er et par Baylinerforum på nettet. Bayliner Owner's Club er stort og med mye aktivitet. (problemet er alle amerikanerne der....) Videre er det et forum i Danmark, men der er aktiviteten heller laber.

Fabrikantens hjemmeside www.bayliner.com (velg USA/Canada) er også ganske grei Synes å huske at brukerhåndbok kan lastes ned derfra. I tillegg kan du slå direkte opp i "delekatalogene" på www.baylinerparts.com.

Jeg har en bayliner 275, 2005 modell, og til den prisen som disse båtene har, så får man MYE båt for pengene ihvertfall.

Jeg hadde en lekkasje inn i stikkabinen, og brukte mye tid på å finne den, og det viste seg at den kom igjennom etpar skruehull bak fenderlista.

Det er det eneste som har vært å utsette på den.Vi er en familie, som bruker`n fra april til i slutten på Oktober, og det funker veldig bra.

Lykke til med stor båt for "lite"penger.

Hei!

Takk for svar, jeg ser det har vært en del sika reperasjoner rundt om, sikkert pga. lekkasje eller lokalisering av lekkasje. Rundt stb cabinvindu, takluke samt noen fester rundt om på dekk.

Men båten har virket tett den måneden jeg har hatt den vertfall, har fått en grundig ut testing på det den siste måneden (les: vestlandet) :diving:

Er det foresten noen som vet hva den beste måten for å komme til lensepumpen forrut? ligger under trapp til kabin, men klarer ikke å komme til den fra luke i trapp. Den funker ikke, så må ta den ut å sjekke hav som er geli...

Ok skal sjekke i morgen om det er en patent for å få vekk trappen innvendig;-), har ikke noe borrelås anording under trinnet

Hva motor/drev har dere på båtene?

Jeg har en 2004 steyr 256 med bravo 3, båten gjør ca 30knop på gpsèn vil tro jeg klarer en knop eller 2 mer med rein båt og drev, synes kansje dette er litt lite med tanke på den store motoren?? Ser mange på finn oppgir at bayliner 2855/285 med samme motor til tilsvarende farrt som jeg klarer.

Lurer også på om jeg bør montere drevspyling siden dette ikke er et X-dieseldrev....?

• 5 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...