Jump to content

Noen som vil dele erfaringer om Skilsø 750 AC?


Bergen dørk

Recommended Posts

Solgte på sensommeren vår Skibsplast 660. Super båt, men noe liten for vår familie å dra på tur med.

 

Vurderer nå flere "kandidater" der Nidelv 26 kanskje er den heteste, MEN noen som vil dele erfaringer om Skilsø 750 m/akterkabin?

Det ser ut som en kjekk og romslig 25-foter, men jeg kjenner båten svært dårlig og hadde satt pris på å få innspill på plusser og minuser!

mvh Bergen Dørk

Link to post
Share on other sites

Hei.

 

Skilsø'en har nok både positive og negative sider:

Jeg anbefaler deg å ta en tur og kikke på de som ligger til salgs i Bergensdistriktet, både positive og negative sider vil nok være farget av den som kommer med de.

Vi har akkurat solgt vår etter å ha hatt den i tre sesonger, og med en familie på 5 så har vi gjort våre erfaringer.

Den er overraskende romslig til å være 25 fot, det er som regel førsteinntrykket folk får.

I utgangspunktet ville jeg valgt en med HT, men det er jeg.

Største savnet var nok at når vi var på tur så ble det litt snaut med lagringsplass når alle 5 køyene er i bruk.

I tillegg er det kanskje noe trangt i cockpit når hele bordet er slått opp.

Lurer du på noe så send en im så skal jeg svare etter beste evne.

 

TrondT

Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC

Barracuda 30 :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...