Bergen dørk Startet 30.September.2009 Del på Facebook Startet 30.September.2009 Solgte på sensommeren vår Skibsplast 660. Super båt, men noe liten for vår familie å dra på tur med. Vurderer nå flere "kandidater" der Nidelv 26 kanskje er den heteste, MEN noen som vil dele erfaringer om Skilsø 750 m/akterkabin? Det ser ut som en kjekk og romslig 25-foter, men jeg kjenner båten svært dårlig og hadde satt pris på å få innspill på plusser og minuser! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
TrondT Svart 30.September.2009 Del på Facebook Svart 30.September.2009 Hei. Skilsø'en har nok både positive og negative sider: Jeg anbefaler deg å ta en tur og kikke på de som ligger til salgs i Bergensdistriktet, både positive og negative sider vil nok være farget av den som kommer med de. Vi har akkurat solgt vår etter å ha hatt den i tre sesonger, og med en familie på 5 så har vi gjort våre erfaringer. Den er overraskende romslig til å være 25 fot, det er som regel førsteinntrykket folk får. I utgangspunktet ville jeg valgt en med HT, men det er jeg. Største savnet var nok at når vi var på tur så ble det litt snaut med lagringsplass når alle 5 køyene er i bruk. I tillegg er det kanskje noe trangt i cockpit når hele bordet er slått opp. Lurer du på noe så send en im så skal jeg svare etter beste evne. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Bergen dørk Svart 30.September.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2009 Supert - IM kommer. Hvilken båt ser du etter nåda, Trond T? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
TrondT Svart 30.September.2009 Del på Facebook Svart 30.September.2009 Heller i retning av NB, men er langtfra ferdig med å virre rundt i alle retninger... Det er jo noe av det morsomste med hele båtgreien... TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.