Jump to content

Reportasje fra flott båthavn i Sunnhordland


rover

Recommended Posts

Vi har fått stedet anbefalt tidligere men har lagt det "på vent" -- nå blir det garantert en tur ned dit. Han var kul han butikkmannen som nekter å selge gummiartikler for han vil ha opp folketallet. Sånt liker jeg!

Redigert av Skipper Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Flott sted, vi går dit av og til på vinteren, kort vei og du ligger trygt om det skulle blåse storm, men sola går tidlig inne ved land siden det er høye fjell mot vest. (jammen fant vi ikke noe negativt). Fikk ikke med meg programmet, håper jeg kan få sett et på nettet. Vi har store planer om å komme oss på Borgunsåto en vakker dag vi har tatt turen...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Ja dette var fint program, om "duracell-folket" der ute.

 

Flott plass der alle båtfolk er like velkommen. Kr. 75,- innkl. strøm

Billigste diesel i området, ja,

Fleksibel opningstid i butikken som har "alt", også Søndagsåpent.

Alt som står utenfor butikkdøren, står der døgnet rundt. Aviser grillutstyr, osv. selvbetjent med betaling i et syltetøyglass:-)

"Sjøståvo", gammelt sjøhus som selskapslokale og pub. Skikkelig trivelig.

Ble mye "reklame" nå, men det er fortjent. ( Jeg har ingen aksjer i butikken) Men det er den gjestehavna vi besøker mest.

Kjempefint "ut på tur terreng" for de som vil ut å gå, eller ut på sykkel.

Phuu, har sikkert glemt noe, men........

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...