Jump to content

Sørlandske Drivstoffpriser

Arne Lian

Recommended Posts

Ellers var det vel typisk at .................Trysnes Marina ikke ville oppgi prisen.  Anbefaler å gå til Ålo i stedet.  God service og billigere drivstoff der sist jeg var i Søgne ( sommeren 2002).

Beklager at jeg i innlegget mitt har knyttet personnavn til negtivt ladet omtale.  Har uoppfordret slettet navnet og ber herved om unnskyldning dersom noen føler seg støtt.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Fyller alltid hos Nilsen på Flekkerøya. Hyggelig pris og fyr! Ellers så står også telefonnummer på døra når du kommer dit. Interessant er det også at det i artikkelen står at Hartmans gir en krone i rabatt for de som fyller "mange hundre liter". Dette skal jeg jammen sjekke - det blir jo enda litt billigere en Nilsen det! Men det gjenstår nå å se om det bare var et PR-framstøt i avisa eller om de holdre ord.

Hei :lol:

For de av dere som skal innom Fredrikstad bør dere ta turen innom Isengran, båtforeningen der har gitt Glommen Bunkersservice fast bryggeplass hvor alle kan fylle diesel, pris 4,75 pr. liter. Løp og kjøp :flag::wink:

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Til de av dere som bruker bensin:

Korsvik Marina betjener både båter og biler. Dermed følger de bensinprisene i Kristiansandsområdet. Og det har en god stund vært priskrig i området, prisen varierer med opptil 1 kr. literen. Har selv fylt dpå Korsvik Marina for 9.12 for litt siden. Når andre stasjoner tar oppimot 11 kr literen, er dette en betydelig forskjell.

Moralen er: fyll bensin i Korsvik Marina - og fyll når tilbudet er der  :wink:

... og hvis ikke jeg tar helt feil, mener jeg at prisen var tett opp under 8 kr literen for diesel!!!

De stakkars tyskerene som leier båt der har ikke noe annet valg enn å fylle opp igjen med denne rådyre dieselen...

oppunder 8 kr. Det var svindyrt  :wink:

Men tyskerne er det ikke synd på. De skal vel uansett ikke fylle diesel på påhengerne sine  :wink:

Som sagt så skryter Hartmans brygge i artikkelen at de gir en krone i rabatt for de som fyller "mange hundre liter". Tok en telefon ned i dag, og selvsagt så var dette et PR framskritt med store modifikasjoner. De gir 1 krone i rabatt for de som fyller "over fem hunder liter". Mange hundre liter" betyr altså "over fem hunder liter". Det er det kanskje det færreste av oss som gjør. Selv har jeg 400 literes tank og fortsetter selvsagt å fylle på Flekkerøya som fremdeles er billigst for de som fyller under 400 liter! Nilsen der ute fortjener jo nesten en blomst  :smiley: som ligger en krone under alle andre og holder det han lover!!

• 5 år senere...

Drivstoffbørsen er nå tilbake igjen, se også link på forsiden av forumet. https://baatplassen.no/i/index.php/page/drivstoff

Den er nå lagt opp som en Wiki. Det betyr at alle kan endre det som ligger inne, f.eks. oppdatere priser, legge til informasjon, kart etc. Derved slipper vi at samme utsalgssted er oppført flere ganger.

Flott om flest mulig kan bidra slik at den får en flying start, er jo mange som fyller tankene i disse dager.

Hei.

Til Arnstein, både butikken og fiskemotaket på Ålo er lagt ned, så her får en verken disel eller bensin lengre,

Lars

Det var synd.

Var innom drivstoffbørsen og så hva de tar. Jeg måtte ta meg en liten flir. Dette er det verste jeg har sett i dag, Diesel til 10,25 på Trysnes Marina og 10,99 i Mandal. :eek:.

Redigert av Arnstein (see edit history)

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...