Arne Lian Startet 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2004 http://www.fedrelandsvennen.no/livsstil/baat/article217330.ece Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Noen som har mulighet til å poste et kart som viser hvor Nils Nilsen befinner seg samt telefonnr.? Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 7.Juli.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Jeg har ikke noe tlfnummer men kart, og posisjonen er N58 04.769 E8 00.780 Dette er den sydvendte bukta på Flekkerøya, og ca 200m innenfor broa over til Store/Lille Skipbuholmen Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Takk! Grunnen til at jeg spurte etter tlf.nr. er det står at stedet ikke er betjent og at man må ringe. Men det finnes 4 forskjellige Nils Nilsen på Flekkerøya, to av dem i Skåleviksgarden.... Sitér dette innlegget Link to post
Arne Lian Svart 7.Juli.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Jeg fant-jeg fant!!! Kristian hadde lagt inn i Drivstoffbørsen, sakset derfra: Flekkerøya/Flekkerøya Tlf: 90 66 91 92 01.06.04 Esso på Flekkerøyas sydøstside, åpent til ca.kl. 2000 kan ringe, telfonnr. står på døra el. 90669192-93042594 gass-smørolje-vann Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Hva med dieselprisene i Kragerø, de var uhyre høye ifjor og er det sikkert i år også.... Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Hva med dieselprisene i Kragerø, de var uhyre høye ifjor og er det sikkert i år også.... Tror jeg ga 6,39 tidligere i sommer ved marinaen på øya. Har sikkert stige nå som fellesferien har begynt,kjenner jeg dem rett. mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Ellers var det vel typisk at .................Trysnes Marina ikke ville oppgi prisen. Anbefaler å gå til Ålo i stedet. God service og billigere drivstoff der sist jeg var i Søgne ( sommeren 2002). Beklager at jeg i innlegget mitt har knyttet personnavn til negtivt ladet omtale. Har uoppfordret slettet navnet og ber herved om unnskyldning dersom noen føler seg støtt. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Victora III Svart 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Fyller alltid hos Nilsen på Flekkerøya. Hyggelig pris og fyr! Ellers så står også telefonnummer på døra når du kommer dit. Interessant er det også at det i artikkelen står at Hartmans gir en krone i rabatt for de som fyller "mange hundre liter". Dette skal jeg jammen sjekke - det blir jo enda litt billigere en Nilsen det! Men det gjenstår nå å se om det bare var et PR-framstøt i avisa eller om de holdre ord. Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 7.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2004 Var og tanket min andre påfylling der i dag, bekrefter 4,88 pr.liter kan betale med kort eller kontant, og det er nesten alltid folk der, men man kan ringe hvis de ikke er der, tror de bor rett ved. Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 Hei For de av dere som skal innom Fredrikstad bør dere ta turen innom Isengran, båtforeningen der har gitt Glommen Bunkersservice fast bryggeplass hvor alle kan fylle diesel, pris 4,75 pr. liter. Løp og kjøp Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Andy Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 Til de av dere som bruker bensin: Korsvik Marina betjener både båter og biler. Dermed følger de bensinprisene i Kristiansandsområdet. Og det har en god stund vært priskrig i området, prisen varierer med opptil 1 kr. literen. Har selv fylt dpå Korsvik Marina for 9.12 for litt siden. Når andre stasjoner tar oppimot 11 kr literen, er dette en betydelig forskjell. Moralen er: fyll bensin i Korsvik Marina - og fyll når tilbudet er der Sitér dette innlegget Link to post
NSB Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 Var med båten til Trysnes å kjøpte is i helga, og hvis ikke jeg tar helt feil, mener jeg at prisen var tett opp under 8 kr literen for diesel!!! De stakkars tyskerene som leier båt der har ikke noe annet valg enn å fylle opp igjen med denne rådyre dieselen... Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 8.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2004 ... og hvis ikke jeg tar helt feil, mener jeg at prisen var tett opp under 8 kr literen for diesel!!! De stakkars tyskerene som leier båt der har ikke noe annet valg enn å fylle opp igjen med denne rådyre dieselen... oppunder 8 kr. Det var svindyrt Men tyskerne er det ikke synd på. De skal vel uansett ikke fylle diesel på påhengerne sine Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Som sagt så skryter Hartmans brygge i artikkelen at de gir en krone i rabatt for de som fyller "mange hundre liter". Tok en telefon ned i dag, og selvsagt så var dette et PR framskritt med store modifikasjoner. De gir 1 krone i rabatt for de som fyller "over fem hunder liter". Mange hundre liter" betyr altså "over fem hunder liter". Det er det kanskje det færreste av oss som gjør. Selv har jeg 400 literes tank og fortsetter selvsagt å fylle på Flekkerøya som fremdeles er billigst for de som fyller under 400 liter! Nilsen der ute fortjener jo nesten en blomst som ligger en krone under alle andre og holder det han lover!! Sitér dette innlegget Link to post
Wankel Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Er det noen forskjeller på bensinpriser på Sørlandet for tiden eller er prisene nokså like ? Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 19.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2010 Hei. Til Arnstein, både butikken og fiskemotaket på Ålo er lagt ned, så her får en verken disel eller bensin lengre, Lars Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Og denne Nilsen på flekkrøya, han er still going strong med rimelig diesel? Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Nilsen på Flekkerøya er still going. Fævennen hadde nettopp en prisundersøkelse, og da kom Nilsen på en god nr 2, tappen i Bertesbukta lå litt under i pris - husker ikke tallene. Sitér dette innlegget Link to post
Wankel Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Selger Nilsen både Bensin og Diesel eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 20.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2010 Drivstoffbørsen er nå tilbake igjen, se også link på forsiden av forumet. https://baatplassen.no/i/index.php/page/drivstoff Den er nå lagt opp som en Wiki. Det betyr at alle kan endre det som ligger inne, f.eks. oppdatere priser, legge til informasjon, kart etc. Derved slipper vi at samme utsalgssted er oppført flere ganger. Flott om flest mulig kan bidra slik at den får en flying start, er jo mange som fyller tankene i disse dager. Sitér dette innlegget Link to post
Wankel Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 Flott at drivstoffbørsen er tilbake ! Noen som vet om "Nilsen på Øya" selger Bensin også ? Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 21.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2010 (redigert) Hei. Til Arnstein, både butikken og fiskemotaket på Ålo er lagt ned, så her får en verken disel eller bensin lengre, Lars Det var synd. Var innom drivstoffbørsen og så hva de tar. Jeg måtte ta meg en liten flir. Dette er det verste jeg har sett i dag, Diesel til 10,25 på Trysnes Marina og 10,99 i Mandal. . Redigert 21.Juni.2010 av Arnstein (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
fleggis Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 Noen som vet om "Nilsen på Øya" selger Bensin også ? Han selger kun diesel Innerst i den kilen du har båten din selges det både bensin og diesel Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 22.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2010 (redigert) Fikk akkurat oppdaterte diesel pris på Flekkerøya hos Sverre 7,89 Husk Vimpel for å få Vimpelrabatt /baatplassenrabatt Dere må si at dere skal ha rabatt og vimpel må vises Artikkelen om priser fra FVN er her Redigert 22.Juni.2010 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.