Lego Startet 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2009 Hei igjen! Vet jammen ikke hvor det ble av den forrige tråden jeg startet? Jeg er fortsatt på jakt etter en blokk eller komplett/defekt motor Volvo Penta TMD122A Jeg har sjekket de fleste opphugginger og forhandlere. Dersom noen kanskje vet om en gammel blokk eller motor som står gjemt i ett sjøhus eller lignende, håper jeg at noen kan hjelpe meg med dette! Mvh Lego Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Disse har noen TMD122 deler: Finn annonse. Deres hjemmeside: Nordic Motor Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Naurstad Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Det er en komplett motor i Sverige, men der kommer jo alle avgiftene i tillegg KM Båt & Kusthandel Skal du bytte ut Detroit dieslene? Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Lego Svart 1.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Nei, jeg skal ikke bytte ut de gode gamle sliterne. Men jeg har en kamerat som har to Detroiter stående, DD12-71 med turbo. Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 ..skjønner fortsatt ikke hva du skal med en Volvo Penta TMD122A.. ..eller hvorfor du bare vil ha en som står gjemt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.