Polarn Startet 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2009 Det slår meg hver gang jeg setter bena i en eldre båt at det lukter båt. Hva er det egentlig i lufta vi puster inn i en båt? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
dieselfan Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 ..vel glykolen i kjølsvinet gjør vel sitt.. parafinlampa som velta på puta der moffa pleide å sitte gjør vel også sitt.. tviler på om alle duftene er like sunne.. men det er BÅT Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Fy !...steng denne Kjøpte en boks på biltema, som skulle ta til seg vond lukt. Sette den bakom kjøleskapet når eg skiftet det.......skulle vist hatt lokket på den igjenn ja....hehe...bedre med litt diesel og sanitærvæske Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
M/S Bastard Svart 1.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Jeg har ett par wunderbaum hengene under dørken, det gjør susen. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 1.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2009 Å fa..., detta skulle jeg aldri ha spurt om. Bare man tenker etter litt så kan jo en del ramses opp. Diesel, glukol, olje avdampinger. Godt blandet i kjølsvinet blir detta bra. Så har vi hva luftfuktigheten gjør. MUGG Ikke minst alle polisher, halvåpne lakkbokser Lurer på om det er derfor jeg sover så godt i båt I tillegg til ankerdramen Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.