Bjørn Løvjomås Svart 3.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 Da var handelen gjennomført, bud på 2000,- ble akseptert. Nå er det en ung herreman som flyr rundt oppunder taket her Så båten hentes i morgen Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Chipsrederx85 Svart 3.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 Grattis Grattis Meget god pris Hvilken motor er heldig som får leke med båten? LYKKE TIL forrresten Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 3.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 Gratulerer med båtkjøp. Skjønner godt at han er fornøyd. Er det hans første båt? Kanskje hans første planende båt? Hvor gammel er han forresten? Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 Det står lenger oppe i tråden, men det er en 9,9(muligens 15) mariner/mercury. Goggen på forumet er forrige eier. Før det var det Ulv1 som var eier. Så dette må være Båtplassen motor Vet ikke hvor lenge han hadde den Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 3.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 (redigert) Er det hans første båt? Kanskje hans første planende båt? Hvor gammel er han forresten? Han har hatt ei gummijolle som vi har hatt motoren på, den gikk 18 knop, alderen hans tør vi ikke si høyt men han nærmer seg 13... ikke si det til noen Redigert 3.Oktober.2009 av agder840 (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Double Weber Svart 3.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 (redigert) He he. Det går bra i min bok. Var vel rundt den alderen jeg og når jeg fikk min gh10. Hadde en 9,9johnsen på den. Redigert 3.Oktober.2009 av Double Weber (see edit history) Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Hans-Petter Svart 3.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2009 lykke til med ny båt Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Er min 3. båt som planer, først kjørte jeg Quicksilver 27 med 5hk, så kjøpte jeg ny motor (mariner 10/15hk som nevnt) og skrudde fast en konsoll på den, og har gh 10 nå. takk for alle svar Quicksilveren ligger foresten til salgs på markedet. Sitér dette innlegget Link to post
tomu Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 (redigert) Du får ha lykke til med ny båt! Denne kommer du til å kose deg med. Minner meg om tida før jeg fylte 15. Vi raste rundt i with`er, gh`er og SP`er. Den båten som imponerte meg mest var nok GH 11, men ikke før den fikk 20-40 hk på hekken. Da var den leken. Med 9,9 var det SP 10/VX 11/vicky 11 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19250287(samme båten) som var raskest. GH 10 og 10" with oppførte seg nogenlunde likt - De slo en del. Men det var mye båtglede! Neste hakk opp for deg bør være Musling/ Wesling 14. Jeg hadde en slik med 3 syl. 60 hk med powertrim/tilt. Dette var kjempegøy. Meget god i sjøen til bare 14 fot å være. LYKKE TIL!! Redigert 4.November.2009 av tomu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Hadde GH10 som første båt selv,og husker hvor høyt oppunder taket jeg var første gangen den kom på vannet. Gleder meg på Deres vegne,båten er god som gull! Litt flat i bunnen og en tendens til å overplane er bagateller som neppe påvirker din sønns glede over å ha egen båt. Slike ting er det bare gamle gretne gubber som gidder å bry seg om. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
tomu Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Husker faktisk det var kjempegøy med slåing en periode. Da vi var 2 i båten satt som regel begge bak, i tillegg hadde vi tiltepinnen så langt ut som mulig. Vi hoppet og spratt, men DET VAR GØY!! Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 5.November.2009 Del på Facebook Svart 5.November.2009 Når det gjelder skum i dobbelskroget, så er ikke det på GH 10. De eldre hadde tretofter, mens de som er nyere har luke bak. Har støpt opp en slik som jeg fikk på Hvaler. denne var ødelagt i stom og hadde en 10cm flenge langs hele bunnen. Monterte inn en drensplugg bak og monterte 25 Johnson. Det ble for drøyt og skiftet til 9,9. Perfekt kombinasjon. Lykke til både du og poden Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.November.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2009 Lykke til både du og poden Takk skal du ha Marida, tror nok det holder med 9,9/15 hk på denne ja. Der er montert inn en plugg i denne båten og, så det satser vi på fungerer bra. Som de fleste har lagt merke til er også poden kommet innpå denne tråden. Så han får nok studere og lese seg til litt båtstoff i arkivet her , kanskje det blir båtfolk av han og. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Anabelle Svart 23.August.2022 Del på Facebook Svart 23.August.2022 Skal GH 10 har kortstammet motor? Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
larsern87 Svart 23.August.2022 Del på Facebook Svart 23.August.2022 Anabelle skrev 57 minutter siden: Skal GH 10 har kortstammet motor? GH10 skal ha kortstammet motor ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.