GøyPåHavet Startet 4.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 4.Oktober.2009 (redigert) Seaking er en utrolig fin båt! Noen som vet om denne går i plan med 9,9 four stroke? Noen som vet prisen på denne ny uten motor? Glad for alle svar Redigert 4.Oktober.2009 av GøyPåHavet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 4.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2009 Er dyr og fin båt. Med 9,9 4-takt vil den nok plane med en person. Med to personen mp nok den ene sitte i bauen for at den skal plane. Men ville hatt mer enn 9,9 på den Minimum 15 hk 2-takt. Sitér dette innlegget Link to post
GøyPåHavet Svart 5.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2009 Men nå er ikke jeg 16 år enda da:( Sitér dette innlegget Link to post
tøff-tøff Svart 6.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2009 så den båtmessea i byen !IKKE kjøp den, den er jo bitteliten! er enig i at den ser fin ut men den er altfor liten er nå min mening ser ut som en stor båt på bilder men i virkeligheten er det jo en miniatyrbåt Sitér dette innlegget Link to post
Vengsøyværing Svart 6.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2009 båten er bitteliten!!, og den går for 49000,- ny uten motor, de fleste selges for 50-60 000,- med 9,9 motor, alt for dyrt!!! Sitér dette innlegget Link to post
MiniPåHavet Svart 10.Juli.2016 Del på Facebook Svart 10.Juli.2016 Hei! Har en norskprodusert Seaking 360 med en Honda 20hk 4T. Kunne nok ha vert litt større ja, men grei nok for meg.(produsenten har planer om å lage en lik båt et par fot lengre...) Planer fint med en voksen person i baugen og går 21 knop med 2 pers. Vil ikke anbefale å kjøre mer enn 2 personer! Prøvde nemlig det... Vi var 4 personer og hadde rundt 5 knop og en toppfart på Max 10 knop. ( kom ikke opp i plan) Skroget var vel 20 cm over vann og når det da kom en litt stor bølge fikk vi vel 5 liter vann inn. Ellers en fantastisk båt som ligger fantastisk i sjøen. Med 2 pers merker du nesten ikke bølgene. Luksuriøs og gjennomtenkt! Har plass til en god del bagasje, så har selv vert på en del litt lengre turer. Nypris er 59 500,- + motor. ( anbefaler å kjøpe en brukt da de nå lages i Polen...) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.