lassepelle Startet 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2009 Er det noen som har noe info ang Jen Sundeck 600. Jeg finner veldig lite info om båten min, og det hadde vært fin å vite litt mer om opprinnelsen :) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 6.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 (redigert) Båtmagasinet skal visstnok ha testet denne i nr 4/1988 men artikkelen finnes bare i trykket form. Ta kontakt med dem så får du sikkert bestilt en kopi. Redigert, fant også en test hos Bådnyt.dk Redigert 6.Oktober.2009 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
lassepelle Svart 6.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2009 Takk :) Problemet med båtmagasinet er at jeg forgjeves har forsøkt å maile og ringe etter annonsen, men ikke fått noe svar. Har søkt ganske aktivt rundt på nett, men finner ingen matnyttig info :( Får vel purre videre på bm og håpe på svar snart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.