ringvassøy Svart 8.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Ja mulig du har kjøpt den ny, men en gang skal du no selge den???? det var det jeg mente. men men jeg skal ikke være vanskelig. Bruk vinteren til å vurdere hva du skal gjøre så finner du nok en løsning:) Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Jeg vil nok holde båten orginal Jeg hadde ikke likt selv å kjøpe en båt hvor slike løsninger er brukt! Takk Sitér dette innlegget Link to post
Golito Svart 8.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 (redigert) han kan jo bare rive de av når han skal selge de? blir jo ingen merker i gelcoat, bare ta de av å vaske godt med lurium.. Og hvis du bare sørger for å få det av igjen, så er jo ikke løsningen dyr heller.. mangler du strykejern er det alltid noen som har et gammalt du kan få for 20kr.. evt loppemarked:) Redigert 8.Oktober.2009 av Golito (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jernia Svart 8.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Glem hele prosjektet er mitt råd også. -Finn et annet sted å sette skoa. -Plasser kjærringa i baugen når du skal peile/bytte olje. -Hvis hun ikke er tung nok, går jeg gjerne med på å bytte... (Dæven, der løste jeg 2-3 problemer på en gang, gitt.) Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 (redigert) Hehe, nei kjærringa er ikke til noe hjelp der vektmessig. Får vel heller bruke den andre båten til å skjekke oljen på denne. Kan også bruke flytebryggen. Du løste mange problemer der ja Minst 4-5 hehe Redigert 8.Oktober.2009 av Flytebrygge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 8.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Du kan jo plastre isoporen. tape hele isoporen, og legge matter og polyester utenpå. Sitér dette innlegget Link to post
Chipsrederx85 Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Ja, kanskje det Men vil ikke gjøre noe før om noen år Da har jeg tenkt nok på det og båten er litt gammel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.