Kasund Startet 7.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2009 Kva lufttrykk kjører dere med i hengeren? Pumper du opp med eller uten last på hengeren? Tok opp ein båt no for nokkre dager sida, og då måtte eg pumpe opp med båten på hengeren. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 (redigert) På hengerdekk bruker jeg 40 pund uansett på samme måte som jeg bruker 30 på bilen(e). Om hengeren er lastet eller ikke betyr ingen ting. Redigert 7.Oktober.2009 av skippy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kurt Svart 7.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 Det står på dekkene hvilket maks trykk de kan ha. Sitér dette innlegget Link to post
Kasund Svart 7.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Oktober.2009 Men maks-trykk er no ikkje nødvendigvis det same som anbefalt trykk. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 8.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2009 Riktig lufttrykk kommer vel an på hvilke dekk man har på hengeren vil jeg tro? Eksempelvis så skal min båthenger (Brenderup 1300kg) med dekkdim. 195/70R/114 ha et trykk på 44psi ved maks belastning mens en varehenger jeg har skal 36psi ved maks belastning. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.