OlavMB Startet 8.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2009 (redigert) Jeg har i båten min en Perkins 85Hk med HURT HBW 360A-2R gear. Jeg har en oljelekasje i fra gearet og kraftig slag ved innkobling. Har tenkt å skifte pakninger og lameller, og trenger i den forbindelse en manual/verkstedsbok event bruksanvisning. Er der noen som kan hjelpe?? Redigert 8.Oktober.2009 av ticotre (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
4play Svart 10.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2009 Ettersom dette er ett mekanisk gir vil du ha slag ved innkobling. Vet att disse girene gikk ut av produksjon i slutten av 80-tallet. Mitt forslag er att du tar kontakt med ZF importøren, de vil nok hjelpe deg videre. Sitér dette innlegget Link to post
Båtverkstedet Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Se support sidene på www.sabb.no der ligger det ut diverse dokumentasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Power by Yanmar Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Jeg har en kamerat som har hatt samme problem.Bråket som kom ved innkobling av gear var at motorfester var defekte. Motoren slo da ned i bunn av båten noe som medførte et smell ved innkobling. Jeg har repp manualen, så hvis du sender meg en mail så skal du få den:-) Sitér dette innlegget Link to post
AlfArie Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 (redigert) Du finner mulig noe her. http://www.zf.com/corporate/en/products/pr...ssUnitShortcut= Redigert: Prøvd å legge den inn i dok.arkivet, får det ikke til. Andre som klarer det? Redigert 4.November.2009 av AlfArie (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.