jupan Startet 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2009 (redigert) ...av Ragnar Kvam jr? Jeg har lest "Mine sjøreiser", som er en samling av 2-3 bøker han skrev på sin jordomseiling. Fantastiske bøker. Lurer på om noen har lest boken nevnt i emnetittelen og kan anbefale den eller ikke. JRO Redigert 8.Oktober.2009 av JRO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Kommentar fra moderator:Innlegget er slettet da det ikke følger reglene for sitering. (Vanligvis pga 100% sitering av foregående innlegg). Posteren oppfordres til å legge det inn på nytt med sitering iht reglene. For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Han skriver jo godt, så det kan jo sikkert være interessant lesning :) Er den mer filosofisk/reflekterende kanskje? JRO Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Har lese alle bøkene til Ragnar no. "I hodet på ein seiler" er nok ei av dei betre. Kvam har mange gode poeng og tankar om livet til sjøs. Går ein med planar om langtur eller berre likar å drøyme seg vekk, er det ei god bok. Nokre av episodane i boka har forøvrig vore skrive om i tidlegare bøker, utan at det øydelegg noko. Anbefalast. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
jupan Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Da blir det nok en tur på bokhandelen i morgen, slik at helgen er reddet :) Hvordan er båt-boingen forresten, Steinsvik? Eller skal man si, Preseiden Carter 33? ;) JRO Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Jau takk, her om bord har eg det som plomma i egget! Eg har ikkje angra eit minutt enno! Faktisk likar eg det berre betre og betre dag for dag. Alt eg treng har eg innan fem meters radius, og det er uråd å ikkje ha det fint og ryddig om bord. Det einaste minuset er at ALLE spør "men er det ikkje kaldt om bord?!". Det virkar som om det er heilt utenkjeleg for dei fleste at ein kan ha ovnar om bord i båtar. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
jupan Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 "Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør" leste jeg i et blad en gang...! Men, ja, jeg forstår din frustrasjon over det du sikkert synes er et tåpelig spørsmål, hehe ;) JRO Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Steinsvik: Spørsmålene om kulden begynner å avta etter en 4-5 år.... Regn med mange varme tepper og lignende i julegaver fra velmenende slektninger i år. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
S/Y Emma Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Eg nemnde det til båtnaboane mine som har budd om bord nokre år. Dei sa dei har fått same spørsmålet sikkert hundre gongar. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Sun Flyer Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Fint bilde. Ser du har en slik gammeldags, manuell kartplotter ved siden av pc'en.. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
S/Y Emma Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Det er den eg skal navigere etter når eg skal på jordomsegling. Dett globusen over bord, seglar eg berre sørover til smøret smeltar, tek nitti grader til styrbord og seglar til eg får inn reggae-musikk på radioen. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
jupan Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 (redigert) Det var vel omtrent slik Ragnar Kvam gjorde det og :) Fin salong, Steinsvik! Trodde du skulle kjøpe den Bostrømen, og da hadde jeg blitt grisemisunnelig... (Er litt misunnelig på Carteren og) JRO Redigert 8.Oktober.2009 av JRO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Hei Eg har lest alle bøkene om segling som Kvam Jr. har skreve. Nokre fleire gangar. Eg synest det er bra bøker. Einaste minuset er at han av og til blir litt vel personleg. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Ragnar Kvam skriver godt og denne boken anbefales på det varmeste, i likhet med alel andre bøker han har skrevet. Anbefaler også De to bindene Thor Heyerdahl biografi og boka om Hjalman Johansen. Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 10.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2009 I mangel av nevnte bok, begynte jeg på nytt på "Mine sjøreiser"... :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.