John N Startet 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2009 Har en 5 hk jeg gjerne skulle hatt en tur på verksted. Hvem driver med slikt i stavanger og omgen??? Sitér dette innlegget Link to post
Hillmar Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Det er vel greit å oppgi merke, årsmodell og hva som skal gjøres. Bortsett fra det har jeg ingen tips... Sitér dette innlegget Link to post
Sunny33 Svart 8.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Er et verksted på mariero, ligger i samme bygg som TS byggtjenester, kommer ikke på navnet men han driver på med både gressklippere og påhengser. Sitér dette innlegget Link to post
John N Svart 8.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2009 Johnson. Hadde jeg vist hva som skal gjøres kunne jeg gjort det selv. Motor sviver ikke. Er ikke han på Mariero konkurs? Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Hør med MCLEA i Sandnes. De selger johnson og hadde iallefall verksted tidligere. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Akora Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Siddis Motor AS Lervigbrygga 6, 4014 Stavanger 51 52 31 00 Hør med de :) Sitér dette innlegget Link to post
McEwan Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Er et verksted på mariero, ligger i samme bygg som TS byggtjenester, kommer ikke på navnet men han driver på med både gressklippere og påhengser. TB Motorservice v/ Tor Bø. Er ikke han på Mariero konkurs? Han gikk konkurs i 2007 og ble overtatt av et annet selskap som videreførte driften. Såvidt jeg vet så holder han på der enda? Han kjører også for Viking redningsselskap. Nåværende selskap: Motorservice Stavanger ASTelefonnummer:51 58 50 77Telefaks:51 58 50 11Mobiltelefon:UkjentBesøksadresse:Nesflåtveien 14 4018, StavangerHjemmeside:Ukjent // mer info fra 180.noEpost:UkjentKontaktperson:Tor Bø Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Siddis Motor AS Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Ktveiten Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Kan anbefale Rogaland maritime senter, v/ Ragnar Sivertsen. Kjempe dyktig og erfaren kar! Holder til i Ryfylkegata, rett ved Garstad Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Hobby 430 Sport Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Denne skulle eg lest før, fikser en del påhengs å var i stavanger i dag. Bror min fikser også!! jobba i 14 år på Suzuki og Johnson verksted i haugesund. men nå er eg på haugalande igjen, så de er de jo lite hjelp i! Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Penny Svart 9.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2009 Baatplassens egen Sleipner93? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 10.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2009 Kan anbefale Rogaland maritime senter, v/ Ragnar Sivertsen. Kjempe dyktig og erfaren kar!Holder til i Ryfylkegata, rett ved Garstad Da er det to anbefalinger av samme plass i tråden . Dette er plassen med best service og folk. Kan anbefales på det varmeste. Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
John N Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2009 Tusen takk for gode tips! Da blir det nok en løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.