ebk Startet 9.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 9.Oktober.2009 Jeg har kjøpt en båt som jeg ikke er sikker på hva heter. Jeg finner ingen data på den hvor det står. Så derfor prøver jeg å høre her. Som jeg har fått vite er det en Fjord 16 fot. Har søkt litt og syns den ligner litt på den som heter Fjord Wing, men problemet er at den er 19 fot og min er 16. Legger ut et bilde så folk kan se. Noen som vet om jeg kan ha en 90hk motor på den? Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
ebk Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Skal jeg gå utifra det er denne som er en Rana-Fjord Star 16 fot? Finner ingenting på båten, der det kan stå noe. Rart... Har vært et "merke" som et slags skilt nr eller noe sånn, på siden. Ser liksom at på lakken er det matt etter at det har sittet et bokstav og noen tall. Men det kan vel ikke brukes til å finne ut hva båten heter. Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
SeaRaymond Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Det er sikkert merke etter gammel registrering, hvis du klarer å tyde nummeret i sin helhet kan du jo prøve småbåtregisteret selv om jeg er redd de ikke kan være til hjelp, finner de noe på den står det sannsynligvis reg. fabrikat og modell. Sitér dette innlegget Link to post
ebk Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Okei :) Andre som gjenkjenner en slik båt? Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
ibizafan Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 fjord star 16? Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ebk Svart 11.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Det er de svarene jeg har fått inntil videre :P Men ingen har med sikkerhet sagt det er en Fjord Star. Bare at den ligner litt. Finns ikke noen merke eller noen form for skilt på båten. Så har bare bilder å gå utifra. Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
Allan E Svart 11.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 11.Oktober.2009 Ali Craft var det første som slo meg. Er det orginal farge på båten eller er den lakket? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 12.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 tenkte også på Ali Craft Norspeed 16, men det er ikke den: Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
VO`n Svart 12.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Noen som vet om jeg kan ha en 90hk motor på den? Skulle ikke tro det burde by på noen problemer.... Sitér dette innlegget Link to post
ebk Svart 12.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Det er orginal farge på den ja :) Oki, har kjøpt inn en 90 hk, så håper det skal gå greit :P Alicraft ja, andre forslag? Ligner jo litt på det bilde, bare at min rute kan ikke dele seg. Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
ebk Svart 12.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Er nok en Fjord. Men kanskje under Rana Plast. Har prøvd på fjord forum for å se om noen der gjenkjenner modellen :) Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
ebk Svart 8.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2010 Trenger hjelp til denne båten ennå :) Sitér dette innlegget Har en båt som ingen vet nøyaktig hvilket merke det er :P Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.