toholthe Startet 10.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Oktober.2009 (redigert) Hei, hvis man kjøper Tiki Navigator går det da ann å bytte PC eller må man da også kjøpe ny lisens? Går det ann å kjøpe dette brukt. Ønsker det i utgangspunktet som en backupløsning og til bruk under nattseilaser. T Redigert 10.Oktober.2009 av toholthe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 10.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2009 Det går i alle fall an å bytte PC. Har du kvittering og lisensnummer kan jeg ikke forstå¨at det ikke skal være mulig å kjøpe brukt. Mannen bak progammet virket i det hele tatt veldig ålreit. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 10.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2009 Jeg har gjort det. Bare å sende en e-post med kode til Tiki-Fred (jeg gjorde det via Nautisk forlag) og fikk ny installasjonskode (lisens) på dagen. Tror du kan få 1 i tillegg til den du får ved førstegangs installasjon. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.