Jump to content

WebTV om fyren Måseskär

Gunga Din

Recommended Posts

Hei.

Vilket underbart program om Måseskär! Har du varit der non gång Gunga? Det tycks vära bryggor

der? Nei, får skrive norsk og ikke "knote" svensk. Vestkystsvensker har ikke problem med norsk,

- Stokholmere derimot!  :lol: Dersom det er mulig å komme i land på Måseskär, må jeg ta en tur dit.

Har mange ganger stått og speidet utover dit fra Kärringön.

Bilde

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Nå, ikke ta munnen for full Trudelutt. Det er lengre til Måseskär enn til Holmestrand-området.

Mulig du ikke følger helt med, men vi nordmenn har lang tradisjon å legge inn noen svenske fraser når vi er i Sverige eller snakker om Sverige.......Ha en fin sommer du også. :smiley:

Hei.

Vilket underbart program om Måseskär! Har du varit der non gång Gunga? Det tycks vära bryggor

der? Nei, får skrive norsk og ikke "knote" svensk. Vestkystsvensker har ikke problem med norsk,

- Stokholmere derimot!  :smiley: Dersom det er mulig å komme i land på Måseskär, må jeg ta en tur dit.

Har mange ganger stått og speidet utover dit fra Kärringön.

Lars H.

Hej Lars !

Nej har aldrig varit iland der, varken Måseskär eller Pater Noster, bara seglat förbi !

så jag vet ikke hur det er med brygger der!

Det stemmer det du säger om vestsvensker, vi har ofta mer kontakt med Oslo enn med Stockholm !!  

S/Y Gunga Din

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...