xbox Startet 12.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2009 Hei Lurer på om det er mulig å få fram logg som er generert av GPS på E serie Raymarine kartplotter. Hadde vært kjekt å kunne lest av trip og totalt utseilt distanse fra plotteren. Hilsen Xbox Sitér dette innlegget Link to post
Dust Svart 12.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Det går helt fint, det har jeg på min. Jeg fører logg for hver tur. Du finner det du trenger under meny knappen Sitér dette innlegget Link to post
xbox Svart 12.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2009 Takk, skal sjekke dette i morgen. Xbox Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Om du går inn på datasiden som er standard på sidevalg (hold page knappen inne i 2 sekunder) så finner du de dataene du trenger. Her kan du også sette opp de dataene du selv vil ha. Sitér dette innlegget Link to post
xbox Svart 13.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Hei, igjen Fant alt jeg trengte å vite, kan i tillegg fortelle at i menyen har man mulighet for å ha 4 trip tellere. Man kan også her null stille dem individuelt i menyen. Xbox Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Å lese bruksanvisningen hjelper noen ganger, men ikke alltid. Sitér dette innlegget Link to post
Nyste Svart 13.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Å lese bruksanvisningen hjelper noen ganger, Hvorfor lese 180 sider med bruksanvisning, når du får svaret på tre innlegg her... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2009 Holder vel med 1 side for å finne ut av tripfunksjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.