HC74 Startet 15.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2009 (redigert) Jeg tok opp båten etter mørkets frembrudd i går. Benyttet slippen på Fyllingen (Moloveien) i Horten, der hvor kanalen har utløp. Et eller annet sted der tror jeg at jeg kan ha mistet min Nokia E66 . Hvis noen har funnet denne hadde det vært hyggelig å få den tilbake mvh HC Redigert 15.Oktober.2009 av HC74 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 15.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2009 Regner med att du har prøvd og ringe til denne Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
HC74 Svart 15.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Oktober.2009 (redigert) Ringte den et par ganger i går kveld, og så igjen i morges... uten svar. Nå har jeg sperret abonnementet på den og fått nytt SIM-kort. edit: Jeg oppdaget at den var mistet sent i går kveld. Ca 3-4 timer etter at jeg sannsynligvis mistet den. Jeg bor en drøy time fra horten, så jeg har ikke vært på området for å lete. Siden det ringte da jeg prøvde å ringe til den i morges tar jeg det for gitt at den ikke ligger på havets bunn. Redigert 15.Oktober.2009 av HC74 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HC74 Svart 18.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2009 Den har ikke dukket opp noe sted her hjemme ennå, så dette styrker misstanken om at jeg har mista den ved slippen :( Det eneste andre stedet jeg kan tenke meg at jeg kan ha mistet den er på Marchè E18 mellom Horten og drammen. Sitér dette innlegget Link to post
HC74 Svart 25.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Oktober.2009 Nå har arbeidsgiver vært så snill å gi meg ny telefon, men hvis min gamle E66 alikevel skulle finne på å dukke opp vil jeg sette veldig stor pris på å se den igjen.... ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.