marvin Startet 16.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2009 Har vært litt rundt å hørt. og nå kan man få en kalesje til gunstig pris. Løp å kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
Fredrik_T Svart 16.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 hvor får man tak i rimelig kalesje? hvilke plasser har du forhørt deg? Sitér dette innlegget Link to post
marvin Svart 16.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 De lokalt aktørene som skreddersyr kalesjer. J. Sagen & Alf Hansen har de samme prisene som du pleier å ha. Men de som lager kalesjer som prototype hver gang av hver enkelt båt , det er de som man kan få en meget bra pris pr. dags dato.. Prøv selv. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 16.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 Heisann, Har du eksempler på hva du har fått av pris? Har du inntrykk at de har lite å gjøre? Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
olews Svart 16.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 Jeg ble helt skremt av prisene så jeg har bestilt nye glidelåser, litt duk og tråd (hjertmans.se) og skal tilbringe noen timer (dager) over symaskinen i vinter og reparere den gamle. Det er ingen finanskrise i Norge, ingen reduserte priser som jeg har lagt merke til i alle fall. Min erfaring er at man må finne noen i Sverige som kan ta jobben, det er jamt over mye billigere der. Dessuten koster 100 SEK nå omkring 80 (i dag 16/10 : 80,27). Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
All Smiles Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 Det finns mange kapellverksteder i Bohuslän. Sitér dette innlegget Link to post
All Smiles Svart 17.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2009 (redigert) Det finns mange kapellverksteder i Bohuslän .For eksempel Rossy kapell på Smögen Redigert 17.Oktober.2009 av All Smiles (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bjaas Svart 4.November.2009 Del på Facebook Svart 4.November.2009 Har Alf Hansen problemer om dagen? Jeg sendte forespørsel om pris på en kalesje til en Hanto 24 på søndag 25. oktober, men siden har jeg ikke hørt noe. Litt dumt at de ikke klarer å svare, siden jeg bor noen få km fra Jens Sagen. Men jeg ønsker en mellomgrå kalesje, og det ser det ikke ut til at Sagen har. Vet noen om Hansen har stengt? Sitér dette innlegget - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.