Brumm Startet 16.Oktober.2009 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2009 Denne siten er visst bare på betastadiet ennå, men sjekk den likevel ut og bli imponert. http://wewind.ostfold.net/nrk1/mesomap/ På Østfoldkartet man får opp vil man se noen røde prikker som er aktive. Klikk f eks på Skjærhalden og du får opp en ny side med analoge instrumenter som viser vindretning, hastighet, temp etc. Alt ser ut til å bli oppdatert kontinuerlig. En annen morsom ting man kan gjøre er å klikke på Rekorder. Der vil man f eks finne ut av rekorden for kraftigste vindkast i år eller i denne mnd. Det er også et valg for webkamera. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 16.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 slik en har vi i Ålesund òg. Bare synd den åpenbart er feilpalssert for været den viser har intet med aktuelle forhold å gjøre det ser skikkelig lekkert ut og har alle opplysninger, hadde den bare vært plassert ute i været.. Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 16.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 Skjærhalden er nokså ute i "været" i Østfold, og infoen fra siten er både interessante og nyttige for oss som bruker båt i dette området. Det viser t.o.m. sjøtemp! Folk som har tilknytning til stedet men som ikke bor der har sikkert moro av å se helferske rapporter fra der hytta eller båten ligger. Man kan jo tenke seg det nyttige i å følge med på vindmåleren ved stormvarsel i forbindelse med om man tror båten ligger trygt på land eller i sjøen eller ikke. Eller kanskje det er best å leve i uvisshet og bli spart for nye bekymringer.... Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 16.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 Denne siten er visst bare på betastadiet ennå, men sjekk den likevel ut og bli imponert. ........................ Det er også et valg for webkamera. Den siten fra Skjærhalden har vel vært der i et par år. Web kamera fungerte fint i sommer, men så ut som det var et gammelt bilde da jeg kikket her om dagen. Det var Trudelutt-Lars som gjorde meg oppmerksom på siden Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 16.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 Det hadde jeg ikke fått med meg. Og min informant opplyste at den var helt ny og på betastadiet. Skal gå og kverke han nå. Sitér dette innlegget Link to post
Shalom Svart 16.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2009 Jeg har fulgt med på denne på Skjærhalden noen år. Ikke noe avskrekkende pris på slike systemer heller hvis man ønsker å sette det opp. Sjekk http://www.wewind.no/default.htm Mvh. Shaloom Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.