magnumlars Startet 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Oktober.2009 Då eg ferdast på stadar med lite trafikk og til alle tider av året vil eg auke tryggleiken ved å ha med meg ei jolle. Har tenkt på flåte, men har funne ut det ikkje er noko for meg. Ferdast mest innanskjærs her på vestlandet og sjøen er sjeldent so stor at eg ikkje vil halde meg flytande i ein 10-fots gummibåt. So til saken: Båten min har ikkje badeplattform slik at eg kan ikkje legge båten på høgkant oppå denne. Har kikka litt på Weaver snap davitar og der er jo ein type for vertikal montering, men "problemet" er at eg må ca 20-30 cm ut frå hekken då eg har eit eksosbend som stikk ut ca 20 cm. Dette er i og for seg ikkje noko problem, men å skru fast noko på hekken som stikk 20-30 cm ut er eg ikkje heilt overbevist om er gode saker når ein skal legge til kai og dunkar/vrir dette festet i brygga. Min tanke er då at ein veldig lett kan få ekstra "sjøvannsinntak" i hekken. Løysinga på dette kan vere å feste snap daviten på ein slik måte at denne løsnar ved hard belastning (før skroget revnar). Men då kjem vi inn på neste spørsmål, vil noko slikt holde hvis ein kjem ut for grov sjø? Ei anna sak er sjølve jolla, som nok vil bli ein gummibåt. Kva båtstørrelse bør eg velge i forhold til bredda på båten min? I utgangspunktet vil eg jo tru at jolla ikkje bør vere lengre enn båten er brei, men dette har eg ingen erfaring med so fornuftige innspel er velkomne. Sitér dette innlegget Link to post
Knallfred Svart 16.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2009 En gummibåt til Halco 29 må/bør ikke være bredere enn 2,6 meter! Har selv en Halco 29fly med badeplatform og snap-daviter! Jeg ser ingenting akterover når jeg ser fra kabinen pga. gummibåten! Hvis du går for denne løsningen, må platformen festes helt oppe ved utsparingen på speilet! Hvis den er for lav, vil gummibåten ta bortig sjøen ved store bårer! Har aldri vert bortig noe med platformene da de er et stykke på innersiden av skroget! Men nå går jeg ofte i opp til 3 meters høye bårer på Finnmarkskysten! Dette er nok den beste løsningen Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 17.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Du skriv at du har badeplattform. Eg har ikkje dette, og har heller ikkje planar om å montere det. Ingen som har erfaring med "jollefeste" for båtar utan badeplatform? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 jeg hadde gummibåten hengende på daviter bak på båten ,synest det var en grei løsning . gummibåten var en aquaquik 265 . Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 17.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Trur ikkje opplegget på bildet er noko for meg. Grunnen til dette er at plassen eg bunkrar er ein plass som har ein tendens til å vere trekkfull, og kjem vindkastet på rette tidspunktet medan eg held på å legge til, snurrar båten rundt på eit blunk og ein davit som den på bildet vil bli ødelagt i løpet av kort tid. Eg treng noko som kan holde jolla nærast mogleg hekken og på høgkant slik et den stikk minst mogleg ut frå båten. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 da bør vel du lage deg 2 stk brakketer rett over vannlinjen ca 30 cm , som du kan montere snapp daviter på ,da er det bare å vippe opp båten bak. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 17.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 Eg har ikkje erfaring med snapdavitar, men er desse raske i bruk? Må båten "løftast" av krokane når den vert sett ned på sjøen? Og sist men ikkje minst; er det raskt i bruk ved eventuelle nødsitusjonar? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 17.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Oktober.2009 snappdaviter er kjapp i bruk . Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 30.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2009 snappdaviter er kjapp i bruk . Ok, men må båten "løftast" ut av inngrepet på snappdaviten eller kan eg legge jolla ned på sjøen, hoppe oppi og so koble frå daviten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.