Astor Startet 11.Juli.2004 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2004 Var ute ved Oscarsborg og dorget i formiddag. Der lå politibåten "på lur" og knep fartsyndere. Spesiellt den yngre garde ble bordet av to uniformerte i i JIB. De kjørte i området Drøbak - Sætre hvor det i dag var stor trafikk. Så mitt råd er: Det gjelder å passe seg! Hold god avstand fra land dersom du vil holde god fart. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Victora III Svart 11.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2004 Her på Sørlandet har jeg knapt sett politibåten i år. Tror de sliter med ressurssituasjonen - og det er jo synd - for det er mye vannvittig kjøring. Det verste er voksne i halvplanende båter og hekkbølger store som fjell som kjører som gale i 5 knops grensen, nær land, tett inntil båter som ligger fortøyd - i det hele tatt uten tanke på at de drar med seg halve havet! Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 11.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2004 Registrerer at mange av verstingene i trafikken på veiene er å finne igjen i båt også... Er vi i ferd med å få samme tilstander på sjøen som på veiene? Altså jo fetere BMW, jo mer "FOLK I BÅT" ??? mvh harBayliner Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 11.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2004 Her på Sørlandet har jeg knapt sett politibåten i år. Tror de sliter med ressurssituasjonen - og det er jo synd - for det er mye vannvittig kjøring. Det verste er voksne i halvplanende båter og hekkbølger store som fjell som kjører som gale i 5 knops grensen, nær land, tett inntil båter som ligger fortøyd - i det hele tatt uten tanke på at de drar med seg halve havet! Jeg har parkeringsplass med jobben rett der politibåten i Kr.sand ligger og kun ved en , 1 anledning har jeg sett at den ikke har vært på plassen sin. Og det er for dårlig. Og i dag tok det meg ca 2 minutter før jeg så idiotkjøring i Blindleia. Det var noe politiet skulle sett. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.