Jump to content

Bøter og tilsnakk

Astor

Recommended Posts

Var ute ved Oscarsborg og dorget i formiddag. Der lå politibåten "på lur" og knep fartsyndere. Spesiellt den yngre garde ble bordet av to uniformerte i i JIB. De kjørte i området Drøbak - Sætre hvor det i dag var stor trafikk.

Så mitt råd er: Det gjelder å passe seg! Hold god avstand fra land dersom du vil holde god fart.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Her på Sørlandet har jeg knapt sett politibåten i år. Tror de sliter med ressurssituasjonen - og det er jo synd - for det er mye vannvittig kjøring. Det verste er voksne i halvplanende båter og hekkbølger store som fjell som kjører som gale i 5 knops grensen, nær land, tett inntil båter som ligger fortøyd  - i det hele tatt uten tanke på at de drar med seg halve havet!

Her på Sørlandet har jeg knapt sett politibåten i år. Tror de sliter med ressurssituasjonen - og det er jo synd - for det er mye vannvittig kjøring. Det verste er voksne i halvplanende båter og hekkbølger store som fjell som kjører som gale i 5 knops grensen, nær land, tett inntil båter som ligger fortøyd  - i det hele tatt uten tanke på at de drar med seg halve havet!

Jeg har parkeringsplass med jobben rett der politibåten i Kr.sand ligger og kun ved en , 1 anledning har jeg sett at den ikke har vært på plassen sin. Og det er for dårlig.

Og i dag tok det meg ca 2 minutter før jeg så idiotkjøring i Blindleia. Det var noe politiet skulle sett.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...