gixen Svart 20.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2021 Bårdp skrev On 20.5.2021 at 9.03: De skal vel være trange. Har nå alltid måttet slå inn mine. Vis hele sitatet med slegge? :) Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 20.Mai.2021 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2021 Nei med en stor bronse hammer. Sitér dette innlegget Link to post
Ally Svart 20.Mai.2021 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2021 Puss de med fint smergelpapir så de glir lett inn. Da er de enklere å få ut til neste år Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 3.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2023 Plukka opp en tilfeldig DPH-tråd. .. skal ta gearoljeskift på et DPH-drev som har vært på land i to sesonger. plages med å få av mutteren til fremste propell, den som tas av med Volvo-verktøyet. Vanligvis trer jeg inn et kraftig skrujern gjennom hullene på røret og setter på et jernrør for å skrur opp. i dag har jeg knekt 2 skrujern og bøyd en lang bolt i forsøket på å skru opp. For å være sikker: den skrus opp moturs, ikke sant ? hva bruker dere for å få litt kraft? Det er jo ikke nok med bare det Volvo-røret. Eller mangler jeg noe? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 4.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2023 Ahhh, det har kommer ny utgave ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøbliss Svart 5.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2023 Ja den nye med 1/2" feste er knall. Jeg bruker den med momentnøkkel for å sette fast med riktig kraft. Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
HiWard Svart 5.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2023 Sjøbliss skrev On 5.7.2023 at 18.57: Ja den nye med 1/2" feste er knall. Jeg bruker den med momentnøkkel for å sette fast med riktig kraft. Vis hele sitatet Hvor får man kjøpt denne? Sitér dette innlegget Volvo Penta 5.7GXi-HF bensinmotor med DP-SM drev Link to post
Eureka Svart 5.Juli.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2023 Betalte en drøy hundrings hos lokal VP-sjappe… det må være det billigste produktet de har ? smørolje, gearolje og filter derimot, det har fått en drøy pris ? men når man tar service sjøl mens boten allerede står i hagen, så får det stå sin prøve. hva koster service på D6 og DPH for tiden ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.