freeforc Startet 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2009 Holder på med ett sjølbygg, og skal no til å lage tanken til drivstoff i båten. Tanken skal ligge langskips litt baken for mitten av båten, så da lurte jeg på om noen hadde en menig om plasering av måleren. Mitt på, eller bak/framme tanken. Båten er 18 fot helplanene med en 115hk motor, og tanken blir 19cmHøy x 40Brei x 120Lang. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Både måler og stigerør til forbruk motor, og retur går på eit lokk som er midt på tanken min. Grei pantent, da kan en løse lokket og slangene/ledning, og så er det bare tanken igjenn. Det greie er da at en ikkje treng å ta hensyn til de "vitale" ting til motoren ved feks rengjøring av tank. Lettere å komme til inni heile tanken dersom lokket midt på også. Lykke til Ps bilder er alltid kjekt Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
trikkern Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Det er uansett svært lurt å montere luke for rengjøring på tanken. I tillegg til toppmontert tankføler finnes det en type som monteres utenpå tanken. Den er uten noe form for hulltaking. Limes på utsiden. Mener Maritim fører disse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.