Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

The Saint skrev for 9 timer siden:

Hei Kjellg. Så ikke spørsmålet ditt før nå. Har desverre ikke noe bilde av ombygd lykt her. Båten min ligger en og en halv times kjøring hver vei herifra. Men skal se om jeg klarer å lage en skisse til deg. Kan jo selvfølgelig også ta ett bilde av lyktene jeg har på andre kjøretøy. Men det blir ikke helt det samme. Forskjellen er at på båt lager jeg ett lite hus til ballasten i syrefast. Men montering av pære osv er det samme.

 

Takker. Så en "oppskrift" i en annen tråd I tillegg til innlegget ovenfor fra Napoli, så jeg tror jeg nå skjønner hvordan det henger sammen.  Egentlig veldig smart løsning det der. :smiley:

Kjellg

Kjellg

The Saint skrev for 9 timer siden:

Hei Kjellg. Så ikke spørsmålet ditt før nå. Har desverre ikke noe bilde av ombygd lykt her. Båten min ligger en og en halv times kjøring hver vei herifra. Men skal se om jeg klarer å lage en skisse til deg. Kan jo selvfølgelig også ta ett bilde av lyktene jeg har på andre kjøretøy. Men det blir ikke helt det samme. Forskjellen er at på båt lager jeg ett lite hus til ballasten i syrefast. Men montering av pære osv er det samme.

 

Takker. Så en "oppskrift" i en annen tråd så jeg tror jeg forstår det hvordan det er laget. Egentlig veldig smart løsning det der. :smiley:



×
×
  • Create New...