nitesu Startet 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Startet 19.Oktober.2009 (redigert) Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe deler til houdini dekksluker? Redigert 19.Oktober.2009 av nitesu (see edit history) Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Framtia Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Hos Marinestore kanskje? Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
nitesu Svart 19.Oktober.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 Er det ingen her på berget da? Har søkt på nettet men ikke funnet noe. Mangler pakninger til lukene. Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Framtia Svart 19.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2009 send en mail hit så kan det være at de kan opplyse om det finnes en norsk forhandler. Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Skipper Worse Svart 21.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2009 Jeg skal ha samme sort luke en gang i fremtiden og mener jeg har sett den hos Marine Senteret i Bergen. Det var litt sånn "ut av øyekroken" mens jeg jaktet på andre ting men jeg er rimelig sikker på at det var den sorten luke. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.